Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

Arhivă blog

joi, 17 noiembrie 2016

Vin cu vin

       MMM....daca tot pana acum am scris despre Black Friday , despre oferte si altele , m-am decis sa vin cu un subiect delicios... si anume sa vorbim despre VIN.
    Daca stiati sau daca nu stiati o sa va spun acum ca de opt ani se organizeaza la Bucuresti Targul de Vinuri GoodWine, care a devenit intre timp cel mai important eveniment al vinului organizat in Romania atragand un numar foarte mare de expozanti intr-un spatiu brut de 3000 de metri patrati de la Romexpo. Anul acesta ,targul de vinuri GoodWine are loc intre 25 si 27 noiembrie, la pavilionul C1 din Romexpo. Daca esti pasionat de vinuri , doresti sa degusti mii de sortimente , vrei sa cunosti marii producatori si sa dezbati subiecte cu expozantii , inseamna ca aici este locul tau ! Daca te afli in Bucuresti este si mai bine , iar daca nu , o plimbare pana la Romexpo chiar ar fi bine venita.
    Eu ,personal , as vrea sa merg la acest targ , deoarece nu am fost niciodata la un astfel de targ si as vrea sa vad toate sortimentele de vinuri si sa degust cateva.. nu foarte multe ca sigur se va urca la cap alcoolul , ahahah . Dar chiar o sa fie interesant acolo ,pentru ca as dori sa aflu mai multe informatii despre vinuri , despre tarie ,si , eventual , daca se poate cateva secrete ce se ascund in spatele acelor sticle de vin , retete , categoriile de struguri folosite . Chiar daca nu v-am povestit despre asta , eu m-am nascut intr-o zona viticola ... si mereu cand spun cuiva de unde sunt .. stiu doar sa spuna .. aaa , acolo unde vinu-i bun !
   3 motive pentru care sa merg la targ : vin bun , atmosfera buna , oameni de calitate !
Mai multe detalii despre eveniment aflati si de pe pagina de facebook a eventului .
   Astept sa reveniti cu cateva comentarii dupa ce mergeti la targ . O sa revin si eu cu un articol dupa ce o sa ma duc acolo :D.Pupici !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu