Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

Arhivă blog

miercuri, 16 noiembrie 2016

Eroina Craciunului

Hei ! Astazi vreau sa va adresez o intrebare : Cand aveati 10 ani ce lucruri faceati ca sa salvati lumea , sa faceti un loc mai bun din ea? Astept povestile voastre in sectiunea de comentarii de mai jos , dar pana atunci sa va povestesc ce prostioare aveam eu in cap si cat de inventiva eram cand venea vorba de salvarea lumii . PE la vreo 10 anisori , cand eram in clasa a IV-a , o lume mai buna pentru mine insemna o lume in care toti oamenii se iubesc reciproc,  o lume in care nu exista rautate , o lume in care exista respect si o lume in care toti sa muncim la fel . Eii bine si pentru a face acest lucru , in primul rand trebuia sa fiu eu mai buna si sa incep schimbarea . Asa ca am inceput facandu-mi unn  plan din cativa pasi care indicau succesul in salvarea lumii . Parca imi amintesc si acum cat de fericita si nerabdatoare eram ca sa duc la bun sfarsit planul si ,bineinteles , sa-mi indeplinesc si scopul . Asa  ca intr-o zi frumoasa de iarna , cu vreo cateva zile inainte de Craciun am inceput sa ajut oamenii cu cumparaturile de la magazin .. planul a mers bine , am ajutat cat mai multe persoane , dar nu toate erau asa de deschise si asa de receptive .. am fost putin dezamagita , pentru ca eu chiar credeam ca daca se actioneaza cu bine se raspunde inapoi tot cu bine , dar nu a fost chiar asa. Am trecut la pasul 2 - cadouri pentru Craciun , mici atentii celor apropiati si sa incerc sa-i induplec si pe ei sa faca acelasi lucru  si tot asa . Dar si pasul acesta  s-a cam dus , pentru ca numai eu am dat cadouri . Pasul 3 - m-am pregatit cu colinde , am invatat foarte multe , mi-am facut un grup si am mers sa-i incantam pe oameni cu colindele noastre frumoase. In speranta ca vom gasi mai multe porti deschise , dar oamenii chiar nu au fost asa . Unii au reactionat bine  primindu-ne veseli si chiar cantand cu noi , dar altii mai aveau putin si ne dadeau si cu ceva in cap numa` sa-i lasam in pace. Toti cei 3 pasi ducandu-se si ramanand doar pasul 3 , am zis sa fiu eu EROINA si sa salvez lumea si Craciunul , asa ca am scris pe biletele Craciun Fericit si am pus la fiecare om in cutia postala sperand ca atunci cand va lua biletul va constata ca lumea asta chiar este o lume buna daca o privesti cu ochi de erou. Asa ca dragii mei  fiti eroi si nu uitati sa va uitati pe Cartoon Network , pentru ca a inceput o noua serie de aventuri Ben 10 .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu