Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

Arhivă blog

sâmbătă, 26 noiembrie 2016

Imaginatie...

 '' Imaginatia te scoate din tipare . Imaginatia te face sa fii remarcat . Lasa-ti gandul sa zboare si incearca sa-ti materializezi visele . '' Cam asa imi imaginam eu ca stau lucrurile . Deseori cand ma jucam pe calculator simteam cum apartin acelei lumi si ,pur si simplu, intram in pielea personajului. Uneori imi puneam intrebarea '' De ce nu putem sa facem si mai multe in joc?''  , ma simteam limitata si parca mai voiam sa adaug cateva optiuni . Cand paraseam calculatorul ziceai ca m-am teleportat , ca sunt in alta lume . Da, jocurile chiar erau ca un drog , de ce jucam de ce voiam sa joc si mai mult . Asa imi cream lumea , asa ma simteam bine ,asa eram eu . Imi amintesc cand am descoperit CS , vai ce incantata eram . Imi placea nespus de mult sa am o echipa ,sa lupt impotriva celorlalti si ,bineinteles, sa si inving . Imi placeau misiunile , cautarile ,impuscatul acesta pe neasteptate , rapiditatea si deciziile luate in fractiuni de secunda. Acum erai , acum nu mai erai .Trebuia sa fii precis , trebuia sa fii rapid , atent si un coechipier bun. Stiu ca mi-as fi dorit sa fie asa si in realitate ,dar chiar nu stiam despre Airsoft . Asa ca ma limitam la joc , totul mi se parea o aventura , de fapt chiar era o aventura. Numai sa-ti imaginezi ca faci parte dintr-o echipa , chiar nu conteaza daca de teroristi sau nu , doar sa-ti imaginezi ca esti acolo , ca esti capitanul lor , ca ei te sustin si ca tu esti mereu alaturi de ei , ca o sa plecati in misiune si pe parcurs incepeti sa va cunoasteti , sa tineti unii la altii , sa fiti ca o familie .
 Sa stii ca ai arme asupra ta si trebuie sa ai grija si de ele , dar si de tine ,pentru ca pericolul este la orice pas , trebuie sa fii vigilent , trebuie sa duci misiunea la bun sfarsit , altfel nu ai mai conta , nu ai mai fi bun , nu ai face chiar nimic. Stiu ca acum imaginatia iti zburda , poate deja crezi ca esti intr-o jungla , iti conduci echipa , incerci sa gasesti o carare , dar sa nu fie chiar la vedere ,pentru ca vei fi observat de inamici .
 Te gandesti deja la final , cum ajungi la destinatie , cum inchei misiunea cu succes si cum iti celebrezi momentul de victorie. Eiii ... daca chiar puteam sa pun eu toate ideile acestea intr-un joc , chiar ca imi cream propria lume .Bine ca am aflat de Airsoft , aici chiar poti lupta pe bune . Este un joc cu tenta militara si se utilizeaza replici ale armelor adevarate . Bineinteles , nu va imaginati acum ca va raniti sau patiti ceva , nu se intampla nimic , este ca jocul ratele si vanatorii , ai fost lovit ai iesit afara , dar .. fii sigur ca este o experienta pe care cu siguranta ai vrea sa o traiesti . Eu una sigur voi incerca .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu