Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

Arhivă blog

luni, 21 noiembrie 2016

Pentru tine !


       Se apropie luna cadourilooooor , vine decembrie , voi v-ati gandit ce cadouri o sa achizitionati , ce o sa le daruiti celor dragi ? Eu sunt in pana de idei , momentan incerc sa-mi fac o lista cu posibile cadouri ca sa am cum sa ajug la o hotarare finala ,desi presupun ca atunci cand o sa incep sa cumpar ceva o sa-mi sara in ochi altceva si asa o sa merg din cadou in cadou . Daaar , totusi , sa fiu pregatita cu lista , pentu orice eventualitate . Ma gandeam ca de sarbatori , o sticla de vin ar fi bine primita de oricine , asa ca pe langa cadoul in sine as lua si cate o sticla de vin , voi ce spuneti ? Vi se pare o idee buna ? Daca vreti si voi puteti sa faceti cadou de srabatori vinuri cu traditie de la Vincon , din gamele Comoara Pivnitei si Oenoteca https://youtu.be/TG5nYlLxg3w


     As face cadou , in mod special , parintilor mei si iubitului meu cate o sticla de vin si cu multe , multe alte surprize , pentru ca vine Mosu`. Sincera sa fiu dupa ce i-as face cadou prietenului meu sticla de vin l-as invita la o cina si sa bem un vin de traditie  asa amandoi . Mi-ar placea sa fim intr-un loc mare , dar in acelasi timp mic , undeva in aer liber , poate pe o terasa , unde sa ne relaxam si sa fim doar noi . Sa discutam orice , chiar nu conteaza subiectul , atat timp cat suntem noi doi , tinandu-ne de mana si privindu-ne ochi in ochi in timp ce savuram vinul . M-as gandi ca sigur vinul va avea o putere speciala incat sa putem sa oprim timpul sa ramanem acolo mult timp .. fara telefoane , fara alte persoane , permit acces doar muzicii si atat ! 

  Hmm  , cred ca deja mi-am facut si scenariul , cred ca voi atasa la sticla de vin un biletel  : '' Dragul meu , ia sticla de vin si vino-n lumea mea de basm .Urmareste indiciile '' 
   Sigur va iesi super :D ! Voi cu cine ati bea o sticla de vin ? Sau cui i-ati face cadou una ?





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu