Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

Arhivă blog

joi, 17 noiembrie 2016

Eclipsa de preturi

Dragii mei !! Mai sunt cateva ore pana cand incepe marea reducere , v-ati hotarat ce sa va luati de pe site ? Zilele trecute v-am vorbit despre ce imi doresc eu sa-mi achizitionez de Black Friday si anume niste ghetute superbe , tin sa va spun ca daca ma mai uit de multe ori pe ZorileStore  se vor adauga multe produse pe lista mea de cumparaturi .  Fiind tot la ramura de pantofi sport  mi-au luat ochii o pereche de pantofi de alergat Puma superbi , acum imi este asa de greu sa ma hotarasc ce anume sa-mi iau ... voi ce m-ati sfatui ? Ghetute sau pantofi sport ? Greu , greu... si parca timpul trece asa de greu , abia astept ziua de maine sa vad reducerile de Black Friday pe ZorileStore,eclipsa de preturi, reduceri de pana la 60 % , ei se afla la editia cu numarul 5 de Black Friday .
   Eclipsa de preturi incepe pe 18 noiembrie , nu uitati asta !


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu