Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

Arhivă blog

joi, 24 noiembrie 2016

Evolutie

 Lumea in care traim este intr-o evolutie continua . Deseori m-am intrebat oare pana unde va ajunge aceasta evolutie ? Oare cata continuitate va avea acest sir ? Eu am o imaginatie bogata si ,de aceea , cred ca in cativa ani vom trece de la calatoritul cu masina la cel cu avionul . In acest mod s-ar reduce si numarul accidentelor , strazile nu vor mai fi asa blocate ,se va continua sa se circule si cu masina , dar acolo unde transportul cu avionul nu va fi posibil . In  plus , cred ca vor ajunge si trenurile sa mearga mai repede sau cel putin asta sper eu . Ma mai gandesc ca o alta evolutie ar fi ca fiecare om sa aiba propriul taxi , propria limuzina  , sa fie asteptat mereu , sa fie dus unde trebuie , rapid , pe drumuri private ,scurtaturile fiecaruia , cine stie , avem multe idei pentru viitor . Eu cred ca voi avea o limuzina si un sofer personal , poate si un avion  , elicopter , asta daca tot imi las imaginatia sa zburde :D . De Uber cred ca ati auzit cu totii , va reamintesc ca daca aduceti 100 de prieteni in aplicatie castigati un iPhone 7 ( valabil pentru Bucuresti si Cluj ).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu