Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

Arhivă blog

marți, 15 noiembrie 2016

Black Friday

Buna ! 
Nu am mai scris de ceva vreme pe aici , pentru ca am fost foarte ocupata , insa astazi revin cu multe informatii pe care vreau sa le impartasesc cu voi ! Stiti de ZorileStore ?Daca inca nu ati auzit sa va povestesc eu mai multe . Pe siteul de la ZorileStore poti gasi orice iti doresti la un pret accesibil pentru toata lumea . In plus , in aceasta perioada , cand se apropie si Black Friday vor fi reduceri substantiale de pana la 60 %.  ZorileStore se afla la a 5a editie de Black Friday , motiv pentru care  campania din acest an va incepe pe 18 noiembrie , asa ca stati cu ochii pe site si nu scapati reducerile !! Eu mi-am propus anul acesta sa-mi iau niste ghetute absolut superbe de pe siteul lor  . Le urmaresc de ceva vreme si astept cu nerabdare reducerea de pe 18 noiembrie pentru a le achizitiona . Vi le voi prezenta mai jos  .  Sunt acestea :   http://www.zorilestore.ro/ghete-femei-skechers-synergywinter-nights-f-12122_wtn   , voi ce parere aveti ?  Sunt disponibile toate marimile si imi plac pentru ca sunt perfecte pentru plimbari  pe munte , ceea ce imi propun sa fac :D . Sunt confectionate din piele intoarsa , avand si material textil pentru a da o stare de confort ,se inchid cu sireturi , deci sunt super comode . Abia astept sa devina ale mele ! 
    Sunt fericita , nerabdatoare si cu ochii pe ceas
    Ca nu cumva sa pierd sirul zilelor ce au ramas,
    Pe 18 noiembrie va fi ziua cea mare ,
    Black Friday la putere , ZorileStore e tare, 
    Reduceri mari  de pan` la 60 %
    Acum e momentul sa cumparati mai frate :D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu