Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

Arhivă blog

joi, 28 iulie 2016

GHOSTBUSTERS 3D

  Hei ! 

  Am revenit cu cateva informatii despre Ghostbusters.
  Ghostbusters 3D debuteaza la
 Cinema 3D Craiova  pe 29 iulie. 

  La Inspire Cinema avanpremiera filmului a fost super. Sa 
nu mai spun de faptul ca Cinema-ul este asa de bine organizat si dispune de 6 sali de cinema integral digitale , 
1900 metri patrati, sisteme de proiectie 3D MasterImage si Christie Digital si sunet Dolby Digital Surround.



 Filmul este o comedie SF avandu-l ca scenarist pe Paul 

Feig ( cunoscut pentru numeroase filme ,de exemplu Spy)


. Patru femei si un tip blond creaza o atmosfera comica si ei 


transmit publicului intr-o maniera directa un singur mesaj : 


distractie la maxim . Este o comedie buna si o recomand , 


puteti vedea aici trailerul :






Parerea mea despre acest film :

   Am fost norocoasa de am putut sa-l vad in avanpremiera.


Este o poveste clasica.. apare fantoma mai intai si la sfarsit 


apare ''uriasul'' . Ceea ce mi s-a parut foarte straniu si comic 


a fost sa vad ca vanatorii sunt de fapt femei.Filmul mai 

prezinta si cateva secvente mai inspre horror , dar nu va 


temeti ca sigur veti rade si la acelea . Si ce sa sa mai spun... 


hmm , nu va mai zic de film pentru ca stiu ca e nasol sa 


citesti deja ce se intampla in film , deci mai bine va uitati :D

Vizionare placuta !




GHOSTBUSTERS 3D = SF+Comedie+horror=Distractie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu