Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

Arhivă blog

vineri, 15 iulie 2016

Hai sa facem sport !

           Dintotdeauna am fost o persoana foarte activa si intotdeauna mi-a placut sa fac sport . Cand eram micuta adoram sa ies la poarta atunci cand se strangeau mai multe persoane si impreuna sa jucam un fotbal . Bineinteles , asa il numeam noi fotbal , pentru ca el ,de fapt , era o simpla joaca . Inaintand in varsta (de parca sunt batrana tare , ahaha ) , am observat ca acea joaca nu mai este asa de atractiva asa cum imi parea cu ani inainte  si am inceput sa alerg , sa fac abdomene si pot spune ca am invatat sa merg si cu rolele , dar inca ma pierd cand vad prea multa lume prin parc . 

        Pentru a ma pastra in forma , mereu imi faceam un program , il aveam notat intr-o agenda si suna cam asa : luni - 20 minute alergare , marti  - 50 abdomene...si asa mai departe, cam de moda veche , nu ? Acum , de cand cu tehnologia aceasta , totul este mult mai simplu , asa am inceput sa folosesc pe telefonul S7 Edge aplicatiile necesare ,pentru a-mi stabili calendarul de activitati si pentru a vedea cu exactitate traseul parcurs si un numar (sa spun aproximativ) de calorii arse. Chiar este mai simplu, deschid telefonul , intru in aplicatie si-mi apare direct ca in ziua cutare trebuie sa alerg sau trebuie sa fac anumite exercitii timp de 30 minute . 

        S7 Edge nu te impiedica sa faci sport , dimpotriva el te ajuta , datorita formei subtiri el ofera o senzatie de confort atunci cand il tineti in mana. Cu acest telefon nu va veti face niciodata probleme in legatura cu procentul bateriei si ca un plus , in timp ce faceti sport puteti sa vorbiti cu persoanele dragi , sa va inregistrati,sa intrati in aplicatiile folosite pentru sport si sa urmariti traseul efectuat si caloriile arse , pasii facuti si vitezele minime si maxime atinse . Uneori chiar nu-mi vine sa cred ca un dispozitiv asa mic poate sa faca atatea lucruri.. ,dar , trebuie sa recunoastem :  este extrem de folositor !! 

       Întregul design, de la liniile fluide la forma subţire, se îmbină pentru a oferi o senzaţie excelentă, astfel încât nu veţi mai dori să îl lăsaţi din mână. Astfel veti deveni dependent si de telefon , dar si de sport ! 


        Recomand alergatul seara , minim 20 de minute , abdomenele ,dar facute in mod progresiv , incepeti cu putine si in fiecare seara incercati sa faceti in plus cu 5, 10 , insa nu va fortati ! Mai incercati si mersul cu bicicleta , plimbatul cu rolele , astfel va veti tonifia muschii . Nu uitati de exercitiile de incalzire ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu