Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

Arhivă blog

sâmbătă, 20 august 2016

Mare

     Cum v-am spus in articolul trecut ca abia ce m-am intors de la mare , mi-am amintit ca trebuie sa va povestesc cum a fost pregatirea pentru mare. Inainte sa plec , am petrecut cateva ore bune in fata dulapului pentru a-mi alege ''strictul necesar'' de haine. Bineinteles ca am luat o multime de haine dupa mine , pentru ca nu puteam sa ma hotarasc ce sa las acasa. Bun.. deci am facut o valiza plina de haine , insa .. ca sa va spun , mi-am pus doar 2 bluze la mine si bine ca le-am pus si pe-alea ca daca nu erau cred ca inghetam de-a binelea . In fine , am terminat bagajul ( cel de haine) si-am inceput sa strang cremele , accesoriile , tot ce aveam nevoie la mare. 
    Desi imi pusesem ochelarii de soare la vedere ca nu cumva sa-i uit .. aproape sa plec fara ei , vai si ce rau era . Pentru mine ,la mare, ochelarii de soare sunt esentiali. Nu-mi place sa-mi bata soarele in ochi si sa tot ma stramb cand ma uit la apa . Fac si riduri , nu de alta . Haha. De aceea de fiecare data cand plec la mare nu uit ochelarii de soare !!
   Si ca tot va spun despre ochelarii mei de soare ,am cautat pe net si-am gasit o pereche de ochelari super pe http://www.zorilestore.ro/  . Sunt multe promotii pe site si ce m-a bucurat mai mult este faptul ca cu orice produs cumparat pe site pana pe 21 august intri automat intr-o tragere la sorti care va avea 3 castigatori ce vor ajunge in Vama Veche. Fiecare castigator poate veni cu 7 prieteni. Super fain. Si sa stiti ca au camparea (paturi) in Cortul celor Sapte Simturi si micul dejun asigurate. Cazarea va fi una speciala , deoarece se va face la Sandalandala ,cunoscut drept cel mai cool loc de camping din Vama Veche . Super , nu ? Va recomand sa participati , ar fi o experienta de neuitat alaturi de prieteni! 
   Si uite asa am ajuns sa va spun si despre bagajul meu pentru mare , despre ochelarii pe care ar trebui sa scriu ''NU MA UITA'' ( haha) si despre minunatul concurs de pe site-ul  http://www.zorilestore.ro/ .Voi reveni in curand cu un nou articol ! Pana atunci aruncati un ochi si pe articolul precedent !
     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu