Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

Arhivă blog

sâmbătă, 4 februarie 2017

5 motive pentru care este bine sa ai o folie protectoare pentru smartphone

    Atunci cand iti cumperi un smartphone NU UITA sa ii pui si folie protectoare . Nu spune '' lasa ca o sa ii pun mai tarziu'' , pentru ca se poate intampla ca telefonul tau mobil sa fie intr-o situatie nu prea placuta . Protejeaza-l!

   Cand mi-am cumparat smartphone-ul am avut ''noroc'' (sa spun asa) ca el sa vina direct cu folie. Zic noroc , pentru ca la momentul acela nu ma gandeam la cat de mult ajuta acea folie , la cat de mult il protejeaza . Asta am aflat la cateva luni dupa .. cand telefonul meu se afla pe masa (si rareori cand imi las telefonul pe masa atunci cand mananc, dar el se afla acolo .. ) si nu stiu cum s-a intamplat ca ,din neatentie, apa din paharul de langa sa ajunga direct pe telefonul meu ( sa nu va inchipuiti acum ca tot paharul cu apa , insa a ajuns atat cat i-a trebuit) . Bineinteles ca in acel moment m-am panicat si am inceput sa-l sterg , sa verific daca functioneaza ..si noroc cu folia protectoare ca altfel sigur nu mai era in regula . Trecand de aceasta peripetie am ajuns la altele , problema numarul 2 : scapatul telefonului pe jos (nu mai spun ca te doare sufletul atunci cand vezi ca a ajuns jos , dar ce sa faci , neatentia ) -asa ca folia m-a scapat si de ecran spart .Aaa .. si ce era sa uit .. avand unghiile mari mai mereu atunci cand folosesc telefonul si scriu foarte mult se intampla sa mai dau si cu unghia , zgarieturile acelea ar fi cumplite daca chiar ar exista pe ecran , bine ca exista folia (al doilea ecran ca sa-i spun asa ) .Mai am obiceiul de a pune mereu telefonul in buzunarul de la geaca , palton , blugi si se mai intampla sa mai am cate un banut ramas pe acolo , iar necaz , iar apar zgarieturi ! Bine ca are folie telefonul meu ca asa am putut sa i-l dau cu incredere verisoarei mele de doar cativa anisori .Nu mai imi faceam griji de cat de tare apasa , de cum il mai scapa , o lasam sa fie fericita (haha)
     Sa fac un rezumat a tot ce am scris aici . Folia protectoare pentru smartphone este pretioasa ,deoarece iti scapa telefonul de:
1) zgarieturi
2)ecran spart
3)contactul direct cu apa
4)unghiile taioase
5) nazbatiile celor mici


    Daca va ganditi sa luati un smartphone ,indicat ar fi sa il luati direct cu folie sau sa ii aplicati imediat folie . Cei de la Smart Protection au o reducere speciala de Valentine's Day. Asa ca daca va ganditi sa ii luati iubitei un smartphone cu ocazia zilei indragostitilor ,nu uitati ca in perioada 10-14 februarie puteti achizitiona folii protectoare la pret redus de la SmartProtection

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu