Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

Arhivă blog

sâmbătă, 4 februarie 2017

Despre Blogal Initiative

    Blogal Initiative mi-a dat curaj sa incep sa scriu pe blog. Imi facusem un blog cu cativa ani in urma , dar postam destul de rar , doar atunci cand simteamnevoia de a spune ceva . Cu ajutorul platformei si cu toate campaniile interactive am ajuns sa scriu cu drag si nu din nevoie , am ajuns sa am dorinta de a scrie . Bineinteles , premiile campaniei ma motivau sa nu ma opresc la un articol scris , ci sa scriu mai multe articole pentru o anumita campanie . Ceea ce mi-a placut la platforma si de la cei de la Blogal Initiative este faptul ca sunt acceptate toate persoanele care au un blog si care vor sa scrie . In plus , pentru primul articol scris pentru o campanie esti recompensat cu 10 puncte , daca vei continua sa postezi pe blog si al doilea si al treilea articol pentru aceeasi campanie vei mai primi cate 5 puncte pe fiecare . Astfel in contul tau vei strange puncte pe care le poti transforma in premii  la categoria de GiftShop.Pana acum nu am reusit sa imi iau ceva din GiftShop .. prima data am pierdut punctele , nu stiam ca se dau la 0 in momentul inceperii unui nou ''sezon'', iar acum ''vanez'' si eu, poate , in cele din urma, o sa cumpar ceva . Am participat la cateva campanii cu premii garantate si asa am castigat un voucher de 50 de lei de la ZorileStore , un voucher de 75 de lei de la ZorileStore , o minge , dar am castigat si un premiu la o campanie : o bratara Smart. Voi continua sa scriu si sa particip la campanii sperand ca ,in acest mod, imi voi dezvolta abilitatile si in cativa ani voi ajunge sa public articole foarte bune !
Multumesc Blogal Initiative!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu