Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

Arhivă blog

miercuri, 10 august 2016

#SUPORTCLIENTINONSTOP

     Astazi am testat serviciul #SUPORTCLIENTINONSTOP de la Flanco si pot spune ca am ramas placut surprinsa de rapiditatea serviciului. Intr-adevar , #flanco a muncit mult la a imbunatati timpul de asteptare in momentul in care cineva are o intrebare si ii contacteaza prin intermediul call center-ului .
     La #suportclientinonstop poti sa suni oricand asa ca eu am ales sa sun dimineata . Am format numarul 037.447.71.00 , dar puteti sa apelati si la 021.203.81.70 . 

Initial apelul a fost preluat de un robot, dar 

dupa numai 29 de secunde s-a facut legatura cu un 

operator al serviciului . Doar 29 de secunde !!

    In continuare voi atasa si un clip video cu apelul , precizez 

ca videoul are o claritate redusa si am intampinat cateva 

probleme cu blocarea telefonului , insa daca va veti uita cu 

atentie veti vedea secundele ! 



  
     Serviciul este de nota 10  : rapiditate , oameni politicosi , 

respectuosi ,care raspund detaliat la intrebarile adresate ,

astfel incat orice persoana poate fi lamurita . Numai cuvinte 

de lauda am la adresa acestui serviciu!

 FELICITARI 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu