Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

Arhivă blog

sâmbătă, 20 august 2016

Cien

   Hei ! Stiu ca a trecut ceva vreme de cand nu am mai scris pe aici . Am fost plecata la mare si nu am mai avut cum sa postez articole. Sa va povestesc cum am avut parte de o surpriza minunata din partea celor de la BUZZStore impreuna cu Lidl . Sa incep cu inceputul. Haha . BUZZStore este o platforma in care va puteti inregistra gratis si pe care veti gasi diferite campanii la diferite produse. Ei ofera gratis produse spre testare celor care aplica la campania respectiva. Desigur ca ei au si criterii de selectie in functie de varsta , probabil si zona in care locuiti , activitatea pe blog si mai multe , nu stiu exact. Eu am aplicat la mai multe campanii , insa n-am avut niciun raspuns pozitiv ...DAAAAR la ultima campanie la care am aplicat #CIEN am avut un raspuns afirmativ pe mail ! YEY! Am fost selectata pentru a primi un kit CIEN pentru a-l testa gratis. Zis si facut. Coletul a ajuns imediat la mine . 

     Acest kit contine :
- o crema anti-rid de zi CIEN Q10
- o crema anti-rid de noapte CIEN Q10
- o crema ulei de dus CIEN Med
- o crema de maini Cien 75 ml
- un portfard personalizat
- o oglinda personalizata 
- 10 mostre crema anti-rid de zi Q10
- 11 brosuri informative

     Pot spune ca este un kit WOW ! 
In acest articol o sa va spun parerea mea referitoare la cremele anti-rid de zi si noapte Cien Q10.
Cum a sosit coletul , nu am stat mult pe ganduri si m-am apucat sa testez cremele. Stiam de Cien , insa nu am avut recent ocazia sa ajung in Lidl si sa-mi achizitionez produse. Cremele sunt de o calitate deosebita , de aceea sa stiti ca gresiti daca le judecati dupa pret. Le gasiti la 9,99 lei in Lidl, ieftin nu ? Cand vedeti prima data acest pret sigur va gandesti .. : ''10 lei , pai ce , eu folosesc crema de 10 lei , nu cred ca e buna ''  Insa nu este asa. Cremele sunt foarte bune , ele intra imediat in piele si hidrateaza in profunzime. Eu am tenul un pic uscat , mai ales acum vara .. si de cand am inceput sa folosesc aceste creme observ ca tenul meu isi revine si a capatat un luciu deosebit. Pielea este mai ferma si catifelata. Va recomand sa incercati aceste creme, chiar o sa aveti o reactie de wow dupa ce o sa le utilizati. 


In urmatorul articol o sa va spun parerea mea despre crema de maini si crema ulei de dus ! 
#buzzcien #ProtejamFrumusetea #damiunpont

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu