Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

Arhivă blog

sâmbătă, 6 august 2016

Copilarie!

     Fiecare dintre noi a avut o jucarie preferata in copilarie,una pe care si-o aminteste de fiecare data cu drag si pe care, cu siguranta,ar cumpara-o din nou daca ar vedea-o intr-un magazin . Recunosc , eu , am avut trei jucarii preferate in copilarie . Voi scrie cate un articol pentru fiecare in care va voi povesti mai pe larg relatia mea cu jucaria respectiva. Incep cu primul loc :  CALUTUL 
  Si acum daca o intreb pe mama de calutul meu o sa aiba o replica de genul : ,, Saracul calut il plimbai si-l trageai toata ziua dupa tine '' . Intr-adevar , asa era, aveam un calut de plastic cu roti pe care il plimbam prin toata curtea, il taram prin toti bolovanii si niciodata nu-i dadeam drumul . Ma simteam in siguranta alaturi de el , iar acea companie imi facea bine  . Haha  , aveam un prieten de nadejde . Vorbeam ,povesteam , il certam si el niciodata nu ma contrazicea . Ce puteam sa-mi doresc mai mult decat atat ? In plus , toate secretele pe care i le dezvaluiam ramaneau intre noi .Totul era perfect . Daca as vedea un calut asemanator cu cel pe care l-am avut , cu siguranta, l-as cumpara ! Sa-l am acolo de frumusete , de dragul copilariei mele , prietenul meu drag!



     Astazi ,ideal pentru copilasi a aparut Nisipul Kinetic . De ce sa te chinui sa alegi dintre sute de jucarii fiecare avand cate o tema diferita : jucarii educative, jucarii pentru fetite , jucarii pentru baieti , jucarii pentru o anumita varsta ,jucarii durabile,jucarii nu foarte scumpe .. cand Nisipul Kinetic -Kinetic Sand este perfect pentru toti copilasii ?!
    Nisipul kinetic este perfect pentru copii cu alergii . El nu contine caseina si gluten.
    Jocul cu nisipul kinetic este 100 % sigur si non-toxic.    
  • Perfect pentru mânuţele care se joacă şi minţile care învaţă;
  • Nisip in mişcare;
  • Aduce plaja în casa ta;
  • Nu se risipeşte;
  • Se poate dezinfecta;
  • Este conform cu toate directivele Uniunii Europene de siguranţă
   Nisipul kinetic este 98% nisip si 2% magie , magia fiind agentul de legare  ce face ca particulele de nisip sa se lipeasca unele de altele si nu de lucrurile tale ! Este complet curat ,nu ramane nicio urma !
   Inca un avantaj : este refolosibil si nu se usuca niciodata . Non-toxic si cu efect antimicrobian.
   Sigur , poate arata ca o gramada de nisip de pe plaja ,insa atinge-l si vei descoperi ca in  mainile tale este o jucarie tridimensionala,magica si coplesitoare.  Modeleaza-l , strange-l , lasa-l sa se scurga printre degete incet .Acest material futuristic detine o textura moale si are maleabilitatea necesara  pentru a tine forma unor sculpturi si structuri simple. Secretul consta in agentul care leaga granulele de nisip pentru a fi usor de adunat in doar cateva secunde dupa orice suprafata .
   Adu distractia de pe plaja in casa, chiar si in miezul iernii , sau strange-l printre degete la birou atunci cand visezi la urmatoarea vacanta!
   Mai multe detalii si produse gasiti aici : http://www.nisip-kinetic.ro

   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu