Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

Arhivă blog

joi, 1 decembrie 2016

Intai !

Este 1 decembrie .. La multi ani , romane! La multi ani , Romania ! Iarna se lasa un pic asteptata in acest an , timp prielnic pentru o aventura airsoft .De mica imi placea nespus de mult sa fiu campioana , sa fiu cea mai buna , sa fiu in top . Atitudinea de luptatoare , spiritul de echipa si imaginatia m-au ajutat intotdeauna .Imi place aventura , imi place sa traiesc viata la maximum si sa simt adrenalina cum imi curge prin vene. As vrea ca acum sa-mi fac o echipa , o echipa de suflet cu care sa lupt impotriva celor rai. Ceea ce cred cu putere este ca dincolo de un ecran , dincolo de un joc , se afla suflete pure , suflete pline de iubire , oameni de incredere cu care poti coopera si oameni pe care ii poti considera o familie . Aventura este frumoasa si este mai frumoasa atunci cand stii ca nu esti pe cont propriu, ca ai alaturi prieteni dragi , camarazi de lupta . Indiferent cum se sfarseste lupta , importante sunt momentele petrecute impreuna , momentele grele peste care treci si luptele duse cu oponentii sau cu animalele salbatice din padure. 
In concluzie , consider ca jocul de airsoft perfect este cel care implica
-o echipa bine legata bazata pe incredere si respect 
-obstacole si alte misiuni pentru a da viata aventurii
-arme bune 
-costumatie buna
-locuri in care te poti ascunde 
-peisaj care sa te tina in suspans
-diverse indicii pentru gasirea unei comori
-o harta pentru fiecare echipa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu