Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

Arhivă blog

joi, 13 octombrie 2016

Fericirea mea

     Hello dragilor ! Astazi o sa scriu despre ceva personal , despre ceva ce-mi face bine si ceea ce iubesc. Am primit aceasta provocare de la stona.ro : Cum iti place sa-ti petreci timpul acasa ? .. Ei binee, nici nu stiu de unde sa incep .. sunt atatea lucruri pe care pur si simplu le ador si imi face placere sa petrec timpul acasa facandu-le . Voua , dragilor ,nu este asa ca va place sa petreceti timpul acasa uitandu-va la filme sau citind o carte ?  Mie , personal , imi place foarte mult ca in unele zile , pur si simplu , sa trandavesc si sa vizionez cate un film sau sa citesc o carte . Asta mai ales in acele zile ploioase in care si daca ai incerca sa ma scoti cu o macara din casa , tot nu ai reusi .. Glumesc :) . Am unele zile in care pur si simplu cand stau acasa nu am dispozitia necesara sa ma uit la televizor sau sa stau sau sa citesc asa ca imi iau frumos un caietel , cateva creioane si o radiera si mai fac cateva schite , cateva desene . Acest lucru ma linisteste si uneori chiar ma scoate din acea stare monotona. Voi ce faceti acasa? 
       Scumpii mei ,
       Dragii de ei ,
       Voi ce faceti cand sunteti acasa ,
       In afara de stat ,vorbit si pe la masa?
       Va uitati cumva la filme?
       Sau cititi ceva cu rime ?
       Mancati , dormiti ?
       Sau mai bine cititi ?
       Desenati , vorbiti , cantati ?
       Sau mancati niste carnati ?
       Orice-ati face este bine,
       Atat timp cat va simtiti bine ! 
https://www.stona.ro/stor/campaign/invitatie_stona/
      STONA, divizia de retail a Algabeth Stone Group, ce deţine 6 cariere de piatră naturală în întreaga lume şi peste 15 cariere în cooperare exclusivă, cu export în peste 80 de ţări, cu ocazia lansării magazinului online www.stona.ro, are onoarea de a te invita la evenimentul „Zilele Porţilor Deschise” ce se va desfăşura în perioada 13, 14, 15 octombrie la sediul situat în apropiere de Ploieşti.

       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu