Faceți căutări pe acest blog

Totalul afișărilor de pagină

Arhivă blog

sâmbătă, 19 ianuarie 2019

Testez produse de la Schwarzkopf

   In aceasta luna am avut surpriza sa primesc de la BuzzStore un colet minunat cu produse de la Schwarzkopf. Nici nu am stat prea mult pe ganduri si m-am pus sa le testez. Vreau sa spun ca dupa ce am aplicat balsamul, parul meu a devenit mai moale si imi intrau mainile prin el ca si cum l-as fi pieptanat atunci. Dupa ce s-a uscat parul am vazut o diferenta clara privind netezimea si stralucirea lui. Nu mi-a venit sa cred, fiindca inainte sa utilizez samponul si balsamul Gliss Purify and Protect am tot citit pareri pozitive si reactii wow, insa nu credeam ca este posibil ca inca de la prima spalare sa se vada asa. Acum, dupa mai mult de 3 folosiri pot spune ca aceste produse sunt preferatele mele pentru ca ele curata foarte bine parul, firele mele razlete acum se apropie de cap si nu mai stau ca niste antenute si parul meu miroase excelent si dupa a 3-a zi de la spalare. WOW!
#BuzzGliss


Un comentariu: